kkruen
info@vmkalmaty.kz +7 (727) 387-10-11

Сапа менеджменті жүйесі қызметі

ISO 9001-2016 талаптарына, колледж жарғысына, «ҚР білім беру туралы» Заңына және ҚР басқа да нормативтік-құқықтық актілеріне сәйкес сапа менеджменті жүйесін сақтауға қойылатын талаптарға сәйкес жұмыс істейді.

 

Сапа менеджменті жүйесінің қызметі колледж директорының 2009 жылғы 22 қыркүйектегі № 06-02-17 «Алматы қаласындағы МКМ  Медициналық колледжінде сапа менеджменті жүйесін енгізу туралы» бұйрығының негізінде құрылды.

31.12.2021 ж. Алматы қ. ДСБ «жоғары медициналық колледжі» ШЖҚ КМК ҚР СТ ISO 9001 – 2016 стандартына сәйкес кезекті сыртқы аудиттен өтті

СМЖ қызметі СТ РК ИСО 9001 – 2016 талаптарына сәйкес СМЖ жұмысын әзірлеу және жұмыс күйін  қалыпты ұстау болып табылады.

Осы қызметтің шеңберінде сапа менеджменті жүйесі бірқатар жұмыстар жүргізеді:

–  сапаны басқару жүйесін жетілдіруді жоспарлау;
– іс қағаздарын жүргізу және білім беру үдерісін жетілдіру бойынша құжатталған рәсімдер әзірлененеді;
–  ұйымның мониторингі мен талдауы, процестерді жүзеге асыру;
–  процестердің сапасын жақсарту бойынша кеңестер беріледі;
–  ішкі аудит жүргізіледі;
–  Ішкі аудиттің негізінде түзету және алдын алу шаралары бойынша ұсынымдар жасалады;
–  білім беру қызметтері бойынша тұтынушылардың қанағаттануы талданады және т.б.

СМЖ сапасы жыл сайынғы сыртқы аудитпен расталады. 2021 жылдың 31 желтоқсанда сапа менеджменті жүйесінің СТ РК ИСО 9001 – 2016 талаптарына сәйкестік сертификаты расталды және ұзартылды.

Сапа саласындағы саясаттың негізгі мақсаты жоғары білікті медициналық қызметкерлерді оқыту болып табылады.

Біздің принциптеріміз:

  1. Тұтынушыларға, яғни, абитуриент, олардың ата-аналары, мемлекеттік органдардың басшылары, медициналық және білім беру ұйымдарының басшыларының талаптарына бағдарлану және оларды қанағаттандыру.
  2. Басшылықтың қызметтің барлық саласында  сапа  үшін жауапкершілігі  – мақсаттардың бірлігін қамтамасыз ету және корпоративтік ортаны құру, қызметкерлерді қанағаттандыру және стратегиялық мақсаттарға қол жеткізу процесіне толық қатысуы.
  3. Қызметкерлерді тарту – білім беру сапасын қамтамасыз етудің маңызды факторы.
  4. Инновациялық технологияларды қолданып, дарынды жастарды қолдау арқылы мамандықтардың спектрін кеңейте отырып, сапаның жаңа деңгейіне жету үшін кадрларды даярлаудың құрылымы мен технологиясын жетілдіру.
  5. Мониторинг сапасы – колледждің жұмысын жақсарту үшін тиімді шешім қабылдауға негіз болып табылады.

2018-2021 жылдарға арналған Стратегиялық даму жоспарын іске асыру туралы есебі

2022 жылға арналған Стратегиялық даму жоспарының орындалуы туралы есебі