kkru
info@vmkalmaty.kz +7 (727) 387-10-11

Тоғызқұмалақтан турнир

29 қарашада Алматы электромеханикалық колледжінің базасында Алматы қ. колледж студенттері арасында Тоғызқұмалақтан турнирі өтті. Алматы қ. ҚДБ ШЖҚ «Жоғары медициналық колледжі» КМК атынан турнирде Әлмерек Арайлым, Әшімбек Аяулым және Барат Сая өнер көрсетті.

Жарыс 19 Қалалық колледждің үздік ойыншыларын бір шаңырақ астына жинады. Турнир қорытындысы бойынша жоғары санатты дене шынықтыру оқытушысы Идришев Рауан Базарханұлының жетекшілігімен колледжіміздің командасы жүлделі 2 орынға ие болып, жетістіктер мұражайын жаңа кубокпен және грамотамен толықтырды.

Колледж әкімшілігі студенттерімізді тоғызқұмалақтан турнирде 2 орынмен құттықтайды! Сізге әрқашан сенімді және батыл болуға тілектеспіз! Сәттілік әрқашан сіздің жағыңызда болсын!

Тоғызқұмалақ — қазақ халықтық логикалық үстел ойыны. Ойын математикалық ойлау мен төзімділікті дамытады. Ойын барысында қарсыластар барлық төрт негізгі математикалық әрекеттерді қолданады. Ойын тек санау жылдамдығына ғана емес, сонымен қатар тактикаға да негізделген. 2020 ж. ЮНЕСКО бұл ойынды материалдық емес мұралардың өкілдік тізіміне енгізді.

Турнир по Тоғызқұмалақ

29 ноября на базе Алматинского электромеханического колледжа состоялся турнир по Тоғызқұмалақ среди студентов колледжей г. Алматы. На турнире КГП на ПХВ «Высший медицинский колледж» УОЗ г.Алматы представили Әлмерек Арайлым, Әшімбек Аяулым и Барат Сая.

Соревнование собрало под одной крышей лучших игроков из 19 колледжей. По итогам турнира команда нашего Колледжа под руководством преподавателя физической культуры высшей категории Идришева Рауана Базархановича завоевала призовое 2 место и пополнила наш музей достижений новым кубком и грамотой.

Администрация колледжа поздравляет наших студентов с занятым 2 местом в турнире по Тоғызқұмалақ! Желаем Вам всегда проявлять себя также уверенно, решительно и смело! Пусть успех всегда будет на вашей стороне!

Тоғызқұмалақ – казахская народная логическая настольная игра. Игра развивает математическое мышление и выдержку. В ходе игры соперники используют все четыре основных математических действия. Игра строится не только на скорости подсчёта, но и на тактике. В 2020 г. ЮНЕСКО включило эту игру в репрезентативный список нематериального наследия.